Magyar Autósélet 3
Érdekes lenne tudni, milyen foglalkozásúak voltak a találkozó résztvevői, lévén meglehetősen ritka kocsi volt akkoriban.
Ha még nem tartozol a tagjaink közé, akkor regisztrálj!
Elfelejtett jelszavad helyett itt kérhetsz újat.
Ha a fentiekkel kapcsolatban bármi kérdésed van vagy problémád merül fel írj nekünk!
Érdekes lenne tudni, milyen foglalkozásúak voltak a találkozó résztvevői, lévén meglehetősen ritka kocsi volt akkoriban.
1. ÁFOR Rallye 1973, lapos emlékplakett.
1. #4 Ferjáncz Attila - Zsembery Jenő Renault 12 Gordini VOLÁN SC Budapest 2. #44 Kovács László - Keresztesi József Fiat 128 VOLÁN SC Budapest 3. #11 Balatoni Mihály - Sándor István Škoda 110 L Rallye VOLÁN SC Budapest 4. #42 Antalffy György - Tandari János Lada VAZ VOLÁN SC Budapest 5. #32 Szabóki László - Dékány Tibor Fiat 124 ÁFOR SC Budapest 6. #38 Bálint Árpád - Sashegyi Lajos Lada VAZ VOLÁN SC Pécs 7. #45 Kővári György - Szászvári József Wartburg 353 ÁFOR SC Budapest 8. #48 Nagy András - Ács Károly Fiat 850 SC VOLÁN SC Budapest 9. #35 Szenttornyay György - Szenttornyay László Lada VAZ VOLÁN SC Budapest
Egy jelvény, ami egy korszakot jellemez. Osztályos besorolás sportevékenység, eredményesség alapján. (Rákosi-kor)
Ezüst, aranyozott.
Jelzett 800-as ezüst, "S.G.A." gyártói jelzéssel.
Hátoldalán gravírozva.
A társadalomátszervezés eredményeként 1952 januárjában megalakult a Mezőgazdasági és Erdészeti Dolgozók Szakszervezete (MEDOSZ), áprilisban pedig megszületett a Traktor SE, a MEDOSZ központi sportköre. A traktor, a harmincas évek „szovjet mezőgazdasági csodájának” jelképe, ettől kezdve a magyar sportban is a falu társadalmának szocialista átalakulását lett hivatott szimbolizálni.
Forrás: