MiG karjelzések
A kék és piros színűek általános darabok voltak. A feketét a MiG-29-es kivonására tervezték. 2010.12.01-től viselték.
Ha még nem tartozol a tagjaink közé, akkor regisztrálj!
Elfelejtett jelszavad helyett itt kérhetsz újat.
Ha a fentiekkel kapcsolatban bármi kérdésed van vagy problémád merül fel írj nekünk!
A kék és piros színűek általános darabok voltak. A feketét a MiG-29-es kivonására tervezték. 2010.12.01-től viselték.
2013.03.23-tól viselt darabok, tervezőjük: Orosz Ákos
A karjelzés története és filmes utalása a hozzászólásban.
Magyar, szlovák, macedón, lengyel pilóták, műszakiak és szárazföldi alegységek részvételével, tíz helikopter és mintegy háromszáz fő részvételével kezdődött a gyakorlat szeptember 4-én Szolnokon.
A karjelzést Hegedűs Csaba zászlós tervezte.
A Magyar Honvédség 88. könnyű vegyes zászlóaljának utolsó, nem hivatalos karjelzése 2015-ből. Anyaga a felvarrók terén hazánkban újdonságnak számító PVC
Szentkirályszabadja, 2003. szeptember 23-26.
A Magyar Honvédség Kiképzési és Doktrinális Központ parancsnokának 105/2015. (HK 4.) MH KDK intézkedése
A Magyar Honvédség 88. Légimozgékonyságú Zászlóaljának (1996-tól Gyorsreagálású) csapatkarjelzése. Az alakulat 1995-ben kapta ezt színes felvarrót (a jelképrendszer, nagy vonalakban) már 1994-ben létezett), amit a zászlóalj tisztjei a társasági és köznapi, még a legénység a kimenő egyenruháikon viselt. A felvarrót 90-es évek második felében egy hasonló karjelzésre cserélték le.
Rendszeresítést elrendelő parancs: 2/1994. (HK 9.) MH parancsnoki intézkedés."
Forrás: Besenyő-Buda János: A magyar honvédség karjelzései
"A kék alapszínű csücskös pajzsban a felül elhelyezett felirat és a vártorony a névadóra, az alsó felirat a helyőrségre, a keresztbe tett kardok a fegyveres jellegre, a babérágak a katonai dicsőségre utalnak.
Rendszeresítést elrendelő parancs: 39/1993.. (HK 24.) MH parancsnoki intézkedés."
Forrás: Besenyő-Buda János: A magyar honvédség karjelzései